14 juni 2010

En underbar födelsedag =)

Idag fyllde jag år minsann =) Blev grattad på morgonen av Kenny och Tindra. Jag fick ett par jättefina pärlöronhänge som jag önskat mig. Och så fick jag ett presentkort =) *tack älskling*
Dagen på jobbet gick som vanligt...fick många *grattis* där oxå.

När dagen var slut cyklade jag till Tindras dagis och hämtade henne. Lotta mötte upp mig där, sen cyklade vi och handlade på malmborgs. Sen bar det av hemåt. Lotta följde med hem. Resten skulle komma senare. Inget kalas, men bara bjuda på lite fika =) Jag bakade en paj och igår gjorde jag en sockerkaka.

Jag fick ett jättegullig *brev* av Markus och Fredrik. Dom hade skrivit några rader, sen hade dom skrivit att dom hade gett mig ledigt två dagar från disk. Det var liksom en liten check hihi =) *så gulligt av dom* Dom hade skrivit jättefint! Blev superglad. Sen hade dom slagit in lite annat oxå. Fick en söt fågel av Markus och en sak som Fredrik gjort i träslöjden =) *älskar mina pojkar massor*
Jag fick present av Lotta och Bastian. En jättefin flaska till olja från *Rosendahl* och en flaska med olivolja =) *tack så mycket* Mamma och pappa kom oxå på lite besök. Jag fick en jättefin liten ugnsform från Le Creuset, en röd/orange och en fin skärbräda =) *tack så mycket*
Telefonen har gått varm oxå hihi...Janne, farmor/farfar och mormor/morfar ringde och gratulerade mig *tack*

Är supernöjd med hela dagen och mina fina presenter. =) Sätter in lite bilder imorrn på presenterna.

Kram och adjök!

Inga kommentarer: