25 juni 2010

Midsommarafton!

Ja, tänk att det redan är midsommar. Kan inte riktigt fatta det. Vart är sommaren??

Ikväll ska vi till mamma och pappa på middag =) Ska bli trevligt!

Morgonen började med att cykla till coop vid 08.20 för att möta upp syster. Vi skulle handla gubbar till ikväll =) Blev en runda inne på coop oxå. Handlade lite bullar. Sen bar det av hemåt till Kenny och Tindra. När jag kom hem var Tindra vaken =) Käkade frukost, sen diskade jag lite. Fick en gooood Vanilla Latte av min älskling. =)

Vid halv tolv gick jag och Tindra hem till Petra och Dennis på kaffe. Barnen lekte, och vi satt på balkongen och snacka =) Trevligt trevligt. Vid halv ett gick vi hem igen. Jag har städat lite... nu ska jag snart göra vid mig. Ska hem till mamma lite tidigare. Lotta och Bastian ska bjuda på goda muffins hihi =)

Nä..nu har jag inte tid här mer just nu.

Inga kommentarer: