18 juni 2010

Hemma idag....

Idag fick jag vara hemma med Tindra. Hon har feber...=( Just nu sover hon. Hoppas hon snart blir frisk =)
Nu sitter jag, Markus och Fredrik och äter frukost. Fredrik och Markus kokade några ägg. Sen ska jag cykla och handla när Tindra sover. Tänkte handla middag till ikväll och lite ost som jag ska ha med mig ut ikväll =) Ska iväg med mina arbetskollegor ikväll. Blir ost/vinkväll =)

Vilket tråkigt väder det är idag. Inte alls som igår =/ Vi som skulle sitta ute ikväll, men vi får väl vara inne istället. Kanske blir bättre väder framåt kvällen.

Jag har varit inne och betalt mina traderaauktioner jag vann. =) Jag vann 12 st kaffeskedar och en liten sockerströare *som ser ut som en sked med små hål i* hihi.

Nä, nu ska jag hänga upp min tvätt som är klar.

Jag har äntligen fått mina kaffeskedar =) Dom var jättefina. Lägger in bild senare!
Nu ska jag snart börja med maten. Markus bestämde att vi skulle käka spaghetti med köttfärssås =)

Markus sitter och laddar framför tv:n haha Vm såklart =) Jag var och handlade innan. Blev lite av varje. Blir ju alltid en massa som man inte tänkt sig egentligen haha!
Handlade lite choklad och grejer till ikväll oxå. Som Tindra och Markus kan tugga på =) Och Kenny givetvis hihi. Fredrik ska med pappa till farmor och farfar idag. Han ville hänga med och handla =) Sen skulle dom käka middag där.

Imorrn får man ju slå på tv:n och titta på vackra klänningar osv. Är ju allt lite nyfiken på hennes klänning. =)

Nä..nu blir det duschen!
Adjöken!

Inga kommentarer: