12 juni 2010

Avslutning, Student och kalas!

Jag börjar med gårdagen...då var jag och Tindra på Fredriks skolavslutning. Det var jättetrevligt =) Första skolavslutningen på den skolan!

Sen tog jag och Tindra bussen upp till stan. Lotta hoppade på längs vägen. Vi skulle handla present till farfar som fyller år idag =) Vi gick in lite överallt och kollade. Vi var lite sugna på fika så det blev det inne på Espresso House =) Alltid lika gott!

När vi hade handlat klart åkte vi hem. Var ju dax för Studentfest på kvällen. =) Vi gick hem och gjorde vid oss...sen när Kenny kom hem och hade gjort vid sig gav vi oss till Janne. Tindra skulle sova där. Lämnade av henne sen körde vi hem och ställde bilen. Tog en taxi till Eleonora! Fick välkomstdryck. Sen kom hon äntligen dit och festen började! Hihi. Var jättegod mat och trevligt folk där. En mycket trevlig kväll med andra ord.
När det var dax att gå hem hade vi sällskap med Lotta och Bastian hem. Vi promenerade hela vägen hem.

Idag har vi varit i stan en vända. Hämtade Tindra hos Janne. Körde inom malmborgs på hemvägen. Jag skulle handla en kaffeburk och en mugg till tandborstarna.

Nu är vi hemma och bara tar det lugnt. Ska på kalas hos farfar ikväll =) *Grattis farfar 91 år*

Ja, då var vi hemkomna från kalaset =) Det bjöds på massor av goda kakor, tårta och jordgubbar med grädde/mjölk. Och så givetvis godis hihi =) Det var trevligt att träffas!
Farfar och farmor gratulerade mig idag med blommor och ett vackert kort med lite innehåll =) *tack tack* Sen fick jag ett vackert guldigt kuvert med *det vanliga* i som farfar sa! =) *tack*

Vi körde mamma och pappa hem efter kalaset. Nu är vi hemma och Tindra sover sött. Vi ska snart mysa lite i sängen...titta lite tv =)

Nu har jag inte mycket mer att tillägga än så här. Har varit en kanondag =)

Adjöken!

Inga kommentarer: