19 juni 2010

En dag i stan!

Efter frukosten kom Petra på en kopp kaffe. Vi satt och snackade lite. Sen vid halv ett gick jag och Markus till bussen. Vi skulle upp i stan en runda. Vi hoppade av vid Gustav Adolfs Torg. Vi gick in i Alltikök och tittade. Jag köpte en rostislev och en lite mojäng som man har till jordgubbar =) Sen var vi hungriga och gick genast in på Bk. Jag åt som vanligt crispy chicken och Markus ett Kids Meal =) Var riktigt gott!
Sen vidare in på H&M och tittade efter shorts till Markus. Han provade två par, dom passade superbra. Jag köpte dom till honom. =) Sen gick vi in i lite andra affärer oxå. Dom delade ut planscher på Messi. En sån fick Markus.
Sen gick vi bort och tog 7:an till mobilia och tittade lite där oxå. Sen blev det malmborgs och mat =) Blev lite annat gott oxå hihi. Markus ville ha en låda toblerone, så det köpte vi =) Var en sån kartong med blandat i. Sen bar det hemåt. Gick ut med Tindra en stund när vi kom hem. Hon cyklade och lekte på gården. Sen upp och käkade lite. Petra skickade och fråga om vi bjöd på kaffe. Och visst gjorde vi det =) Satt i köket som vanligt hihi!

Nu sitter jag här...ska snart ta undan disken och göra fint i köket =) Sen blir det nog soffan och lite tv =)



Mina nya burkar =)

Markus på Burger King!

Mitt söta choklad jag köpte idag =)
Adjöken!

Inga kommentarer: