19 juli 2009

Irriterad som f*n

Ja, idag låg vi länge igen...hihi! Skönt att kunna njuta riktigt av semestern =)
Jag, Kenny och Tindra körde till Sportex. Skulle höra om dom kunde ordna reservdel till min cykelbarnstol..remmen har nämligen spruckit. Så jag vågar inte ha Tindra där bak nu mer. =( Men tyvärr ser det ut som om vi får köpa en ny stol för dyra pengar...för dom är ju inte billiga precis =( Är lite småirriterad över det. För jag är verkligen beroende av den stolen.

Var ute på gården innan, med Tindra och Fredrik =) Jag satt och löste lite korsord när dom lekte...
Sen ringde jag mormor och frågade om dom var hemma. Skulle lämna vispen jag köpt till henne. Så jag och Fredrik cyklade dit. Fikade lite kaffe och formfranska när vi kom. Sen satt vi och snackade lite bara. Sen vidare till coop och handlade lite. Ska snart hämta Markus hos hans kompis =)

Skriver mer sen kanske...Kram sålänge

Inga kommentarer: