30 juli 2009

På jakt efter espressokoppar haha =)

Idag var Kenny uppe tidigare än vanligt....han terrade mig i sängen. Han ville ha upp mig haha! Jag var seg som vanligt =) Markus ringde och frågade om han kunde hämta sin Mff-flagga och halsduk. Men jag sa att vi kunde köra förbi där istället när vi körde till stan. Var skoj att se Markus....saknar mina pojkar när dom inte är här!

Sen vidare upp till stan...vill ju ha espressokoppar, men tycks inte hitta några. =( Inte det lättaste. Var inne på Zone och hittade jättefina enkla vanliga vita...men dom kostade ju lite! Men det får nog bli dom ändå...inte skoj att ränna runt och leta längre.

Sen blev det en snabb sväng till Entré oxå...ska hitta gummistövlar till Tindra, som hon ska ha på dagis =) Men där var inga där...så det blir vidare jakt på dom. haha!
Blev en runda på Ica Maxi oxå =) Handlade lite mat...när vi kom hem lagade jag mat, Kenny vilade sig i soffan. =)

Nu har man ätit och är mätt och belåten haha =) Ska antagligen till sommarchansen senare...=)

Ja, sommarchansen blev det allt...vädret var ju underbart! Jag cyklade dit vid kvart över fem. Strax efter jag komit ringde Jennifer mig, så hon kom och tog plats bredvid mig. Fredrik, Petra och Anton satt oxå hos oss...=) Skoj att träffa Fredrik =) Han frågade om jag kunde köpa glass....så klart jag gjorde det. Anton fick oxå en =) Lotta skickade sms och frågade om jag skulle komma förbi på en kopp espresso efter sommarchansen. Det gjorde jag mer än gärna. Jag fick både espresso och glass =) Trevlig liten stund där hemma. *tack för en god kopp espresso*Blev bara en timme, sen skulle hon nanna. Hon skulle upp och jobba imorrn. Sen cyklade jag hem...massa poliser överallt...tack vare matchen på swedbank stadion.

Nu har jag och Kenny precis käkat varma mackor..var smaskigt! Tog vars en Baja Päron oxå hihi!

Kram och godnatt!

1 kommentar:

Lottis sa...

Baja Päron mitt i veckan? Aja baja =P