01 augusti 2009

Ganska seeeeg dag!

Idag var det bara en sån seg morgon/förmiddag. Steg inte upp förrän vid halv elva. Gick upp för att äta frukost. Men jag kände mig såååå seg idag. Vet inte vad det är...men efter frukost och lite annat körde vi iväg. Körde tilll Nydalamarknaden. Jag behövde smink =) köpte mascara, puder och foundation för 150 kr.

Sen blev det att köra till Janne, för Kenny hade råkat ta fel nycklar när vi var där igår. Nämligen Jannes hemnycklar *typiskt* blev att vi stannade där. Gick iväg och handlade lite att äta. Blev korv med bröd, sen glass =) Nu snart är det dax för kaffe.

Lotta sms:ade innan och frågade vad vi gjorde...=) Skoj att snacka med syrran!
Nu sitter jag här med kaffet..hihi och kollar runt på internet. Janne gick ut med Tindra lite....
Känner sig fortfarande litta seg....det blir nog en lugn och skön kväll idag. Kan ju hoppas att man får ett ryck och plockar undan lite och möjligtvis diskar, men bara kanske haha! =) Får väl ha lite gott ikväll...godis eller nåt. Kanske tar sig en cider ikväll, har lite sånna hemma. Nä, nu ska jag vara lite social med Janne och resten här hemma. =)




Blev ingen cider ikväll...blev en drink istället =) Pisang Ambon! Var mycket gott!





Ja, då har vi precis sett ytterligare en annan ny Wallander...dom är så sjukt bra =) Älskar verkligen dom filmerna. Är såå spännande!


Snackar lite med Lotta på msn nu..Kenny var trött så han gick och la sig. Jag ska snart också krypa ner till honom *mys*

Hörs imorrn!

Adjöken


Inga kommentarer: