15 augusti 2009

Vilket tråkigt väder....

Imorse ringde kl kvart över sju. Fast Markus kom in precis innan kl ringde hehe! Han skulle iväg till Maglarp idag med sitt fotbollslag. =) *träningsläger* Vi gick ner till samlingsplatsen så vi var där till lite innan nio. Jag vinkade hej då till Markus.Så synd att det skulle regna just idag oxå, nu när dom skulle iväg. =/ Sen cyklade jag till malmborgs och handlade lite. Träffade på Markus *Selmas pappa* därinne. Var skoj att träffa honom och snacka lite..var länge sen sist.

När jag kom hem sov Fredrik än...trött idag hihi =) När han vaknade käkades det bullar och drack oboý =) Nu har jag diskat och röjt i köket. Ska vidare in i nästa rum sen...haha! Ska baka en sockerkaka däremellan någonstans och kanske muffins oxå =)
Jag och Fredrik skulle upp på festivalen var det tänkt. Han vill se rix fm. Men det är ju ett himla tråkigt väder, så vi får hoppas det blir lite uppehåll iallafall =)


Det blev att vi cyklade upp till stan, jag och Fredrik. Först ställde vi cyklarna på Jannes gård. Janne kom hem precis när vi ställde cyklarna. Vi snackade lite med honom, sen gick ner mot stortorget. Gick längs marknadsgatan och tittade lite, handlade lite lakritsremmar till Fredrik. =) Sen kom vi ner till stortorget, lyssnade på musik. Var Janet, Kim, Alcazar, Sarah Dawn Finer och Mika mfl. Var ganska bra =) Sen bestämde vi oss för att äta lite miniDonuts...sen gick vi vidare till Gustav. Där mötte vi Lotta och Bastian. Dom skulle käka från Louisiana. Sen ville Fredrik ha Fish & chips, så det fick han. =) Sen gick vi en runda till längs marknadsgatan =) Sen vid halv nio cyklade vi hemåt. =) Var litta trötta i benen. Hade varit i stan sen halv fyra. hehe!

Nu ska jag städa lite inför kalaset imorrn =) Blev ju inte mycket med att städa...blev skitgubbe med Fredrik istället =) Han vann minsann alla gånger..=) *attans*

Godnatt och sov gott! Lab jo *hihi*

Inga kommentarer: