18 augusti 2009

Måndag + tisdag

Måndagen var ganska snabbt över....Markus ringde mig på jobbet och frågade om jag ville gå på fotbollsmatch med honom. Och visst kunde jag det. =) Så Markus och Angelica mötte upp mig på stadion, sen gick jag och Markus in. Var skoj att titta på matchen mellan Mff-BK Häcken. Synd bara att dom inte kunde vinna =( Men guuuud vilket ösregn det blev..tur hela ståplatsen är under tak. Lite mer synd om spelarna därute i regnet...
Cyklade och lämnade honom till Jimmy efter matchen, sen inom coop och handlade mjölk och tvättmedel, sen vidare hem. Tindra sov gott när jag kom hem. Kenny tittade på tv. Satte mig och tittade på fotbollskväll...=) Sen blev det bingen efter det. =)

Idag tisdag har det ju varit jobb som vanligt. Kom hem strax efter fyra. Ska upp och se Lena och Orup senare ikväll och käka lite =) Måste ju bara äta Langos innan veckan är slut hihi ! Borde även försöka hinna diska haha...har inte diskat upp allt efter kalaset i söndags =/ men men...

Inga kommentarer: