11 augusti 2009

Vilket jäkla berg

Idag har det väl inte hänt så mycket mer än jobbet faktiskt. Kom hem vid kvart över två. Då kom Fredrik också hem =) Jag och Tindra käkade lite mackor när jag kom hem. Var lite hungrig, jobbade inte under mellanmålet idag. Missade dock ett gott mellanmål på jobb. *bärsmootie* Typiskt! hihi!
Fredrik kom och frågade om vi skulle spela *finns i sjön* men det tycker inte jag är nåt roligt kortspel, men det blev skitgubbe istället. Det var skojsigt...=) Sen blev det till att laga mat. Fläskpannkaka i all enkelhet, rivna morötter till det. =) Gjorde det i en stor långpanna och vi åt upp rubbet =) Hungriga små människor hihihi!

Vilket hemskt berg av disk vi hade oxå..det är oxå borta nu. Men det var såååå tråkigt att diska. Orkade egentligen inte, men var ju tvungen att ta det nångång. Men Kenny hade diskat lite innan jag kom hem från jobbet. *tack älskling*

Nu ska jag bara slappa tills det är dax för bingen. Är ganska trött idag. Det är en ny dag imorrn full av härlighetet haha!
Imorrnkväll ska jag på *mys* hemma hos Majken. Ska bli skoj att träffa henne. Har inte setts på ett tag. Har inte blivit så. Vi har båda haft annat. Men imorrn blir det av =) Det ska även säljas Aloe Vera produker därhemma. *spännande* =)

Nä, nu kallar soffan =)

Hörs imorrn igen!

Inga kommentarer: