04 augusti 2009

Då var det tisdag....

Ja, upp som vanligt idag igen...kl 06.15. Sen göra vid sig och cykla till jobbet. Lugn och skön dag på jobbet.
Nu är jag hemma och väntar på att vatten ska börja koka så vi kan stoppa i pasta i grytan. Fick med mig mat hem från jobbet idag. En jättegoooood tonfisksås =)

Sen vet jag inte vad som händer...blir väl att man kollar allsång på skansen ikväll. Sista avsnittet =) Sen en film som Kenny spelade in på boxen igår =) Spännande!


Cyklade bort en sväng på coop, skulle handla lite vindruvor, glass och annat smått =) Sen upp en sväng om mamma och pappa. =)
Nu är jag hemma igen...blev så irriterad när jag cyklade hem. Var en jäkla massa flygmyror eller liknande i luften. Så räligt när man cyklar...dom invaderar ju en hihi! =)

Nu har vi precis lagt Tindra...ska sätta oss och mysa i soffan och titta på film =) Blir läggdax lite tidigare idag *kanske* hihi...börjar 07.00 imorrn

Hörs imorrn! Adjöken!

Inga kommentarer: