08 augusti 2009

Resten av veckan...

Torsdagen den 6/8-09

Ja, jobb som vanligt på dagen. Efter jobbet cyklade jag bara hem, duschade och fixade tunnbrödsrullar. Kenny hade varit jättegullig och lagat kaffe till mig. Skulle möta en kompis och syrran i pildammsparken för att lyssna på sommarchansen. =) Ann-Charlotte var så snäll och höll platser till mig. Annars hade man nog varit chanslös. Där var sjukt mycket folk där. Det var en svår final...alla var mycket duktiga. Markus kom bort och sa hej till oss...han såg oss =) Sen gick han iväg igen. Markus och Fredrik satt uppe i busken och tittade. =) Sen kom Fredrik oxå och sa hej. Han var törstig hihi...så han fickl lite läsk. Sen frågade han om jag hade nåt med mig i pengaväg, han och Markus fick lite pengar och gick och handla =) Vet inte vad dom handlade dock...=) Lite senare kom Markus och satte sig hos oss igen, då hade syrran gått så han satt på hennes plats, nästan till det var slut =) Blev jätteglad att dom kom bort till mig =) *älskar mina pojkar* En jättetrevlig kväll med många skratt =) Tack för en trevlig kväll...*ni vet vilka ni är* =)

Fredagen den 7/8-09

Jobbat igen idag...=) Efter jobbet körde vi bara och storhandlade, inom Janne och hämtade en sak. Var hemma vid halv åtta...då lagade vi mat och åt. =) Blev tacos med tillbehör! Sen vid kvart i nio gick jag in till Tindra, hon tittade på film. Jag la mig i hennes säng, somnade där hihi...vaknade kl 23.00 haha! Vi la Tindra då...sen blev det Wallander, godis och läsk =) Nu har vi sett dom 3 Wallander som är nya...nu får vi snällt vänta och se om det blir fler. Vet inte hur många som spelas in. *hoppas på fler* =)

Inga kommentarer: