10 augusti 2009

Söndag + måndag

Igår körde vi till stranden. Jag, Kenny Tindra och Janne =) Men guuuud vad nyckelpigor där var. haha! Nästan lite smått obehagligt när dom var så många. Men när man var i vattnet var där inte några alls. =) Tindra var jättemodig att hoppa i fast det var så kallt. Jag var lite mer mesig haha...men när man väl kom i var det ju jättehärligt. =) Kenny hade köpt en jätterolig liten boll som studsar på vattnet, så den stod vi och kastade till varann. =)

Vi var där i nästan 3 timmar, räcker mer än väl det där timmarna. Sen pallar man inte solen mer..blir så sjukt trött av att ligga så på stranden. Inte riktigt jag att ligga och sola så. Körde hem vid halvtre tiden. Gjorde mat direkt, blir ganska hungrig när man är och badar =)




Blev kassler och ris i ugnen. Efter maten tittade jag och Kenny klar på en film vi började se häromkvällen. *vi hade iallafall tur med vädret igen* då ringde Markus och frågade om han fick sova hos sin kusin några dagar. Och jag sa att det går väl bra. =) Och Fredrik skulle sova en natt hos Petra och Anton.

Hade ganska svårt att somna och överhuvudtaget sova inatt...var så äckligt varmt i sovrummet, fast fönstret var öppet.


När kl sen ringde imorse var det inget skoj att stiga upp alls. =(
Men dagen har ändå gått bra på jobbet. Nu sitter jag här hemma och skriver lite och tittar runt på internet. Ska snart bege mig till Marie, sen en snabb sväng på mobilia. =)

Skriver senare....

Inga kommentarer: