02 augusti 2009

Början på slutet =(

Jaha...då var det minsann redan söndag. Denna veckan har gått sjukt fort. Imorrn är det dax att vända tillbaka till arbetet igen =( Vill verkligen INTE...vill vara ledig med Kenny en vecka till...men där är inget att göra åt det tyvärr. Får göra det bästa av dagarna ändå =)

Jag och Tindra har ätit frukost. Nu tittar hon lite på film *rädda Willy* som hon älskar hihi! För övrigt vet jag inte vad som händer idag. Får väl köra ut en sväng. Blir antagligen hem till Janne idag igen. Tindra vill dit och leka =) haha *ovanligt va?*

Nä, det blev bara en tur till city gross och handlade lite mat...hehe! Sen hem direkt och laga den oxå...vi var hungriga =) Nu är allt undanplockat oxå efter maten, även diskat. Skönt att slippa det imorrn när man kommer hem från jobbet *ångest* vill INTE jobba imorrn. Känns tungt att gå tillbaka efter dessa underbara veckor.

Ska mysa och njuta ordentligt ikväll...=)

Nu sitter jag på balkongen och skriver lite recept i min bok =) Kenny städar sitt *kontor* hihi och Tindra leker på sitt rum. Sen ska vi nog till coop, Kenny har lovat Tindra lite glass =)

Blev så himla seg så jag gick in och la mig i Tindras säng, hon tittade på tv. Jag somnade i hennes säng..det var skönt! Sov nästan 1 timme =) Men är fortfarande lika seg. Tog mig en chokladboll och ett glas mjölk, se om det hjälper haha! Inte för att jag tror det..

Nä, nu får det räcka för tillfället...orkar inte skriva mer. Adjöken!

1 kommentar:

Lottis sa...

Jobbigt när man är så seg och trött.. Då ses vi väl nästa helg? =) Kram