03 augusti 2009

Första dagen på jobbet avklarad =)

Idag var det till att gå upp när kl ringde 06.15 *usch* Var slut på den underbara semestern. =(
Var sååå segt att stiga upp ur sängen, när Kenny och Tindra låg och sov. haha! Gick upp och gjorde vid mig, sen la jag mig en liten stund till i sängen. Kl 07.00 var det dax att bege sig till jobbet.
Trodde inte det skulle vara så varmt eftersom det regnade. Så jag tog jeans, men det skulle jag ju inte gjort haha! För det var inte så kallt..men det kunde man ju inte veta när man tittade ut på regnet =)

Dagen har väl gått ganska bra...trött är jag nu iallafall! Ska snart cykla och fixa mat...är lite småhungrig.

Det blev en sväng bort till mobilia, Burger King =) Var inte helt fel det...Nu ska jag snart hoppa in i duschen, sen blir det film och mys =)

Adjöken för ikväll!


Inga kommentarer: