28 augusti 2009

Torsdag + fredag

Jaha...då kan man ju säga att ÄNTLIGEN är helgen här =)

Torsdag

Ja, idag hände väl inget spec förutom att jag jobbat. Tindra var frisk och tillbaka på dagis =) Skönt att hon är feberfri. Jag jobbade till kl 16. Fredrik kom och mötte mig på mitt jobb efter skolan =) Han slutade 15.40, han kom in på mitt jobb. =) Sen cyklade vi hem tillsammans. Jag bara snabbt bytte kläder, sen tillbaka på jobbet. Vi skulle ha APT möte mellan 17-19 =( Bläää haha! Men nåt bra var där allt med mötet. Det bjöds på jättegoooood smörgåstårta =) Mcket uppskattat! Det drog ut på tiden lite...tyvärr! Sen bara hem till familjen. Hade lite skolböcker att klä in till barnen. Köpte helt genomskinligt och blått som dom ville ha. =)
Sen blev det sängen. Riktigt trött!

Fredag

Idag började jag 06.30....*tidigt* Lämnade Tindra redan kl 06.15 *bläää* Hämtade Tindra innan 14 idag...härligt! Fredrik kom cyklande på sin nya cykel utanför Tindras dagis. Så han hängde med till Helena. Hon frågade häromdagen om vi ville komma och fika. =) Trevligt att ses och snacka lite. Barnen lekte och hade skoj. Guuud vad hennes pojkar blivit stora och framförallt långa. =) Vi cyklade hem vid 16 tiden. Sen körde Kenny Markus till Semis kalas. =) När han kom hem körde vi och handlade pizza på Lamare. Fredrik, jag och Tindra åt vesuvio och Kenny åt kebabpizza. Givetvis läsk till det. =) Sen blev jag sååå sjukt trött. Gick in i sängen och la mig och slumrade till. Kenny och Fredrik spelar just nu nåt krigsspel eller nåt. Mot varann =) Tindra ska sova. Sen ska jag lägga mig i sängen igen! =) Är helt slut.
Godnatt!

Inga kommentarer: