26 augusti 2009

Jaha...då var det onsdag! Tindra är hemma idag oxå!

Idag skickade jag iväg pojkarna till skolan som vanligt. Sen somnade jag igen, vaknade av att Tindra ville ligga hos mig och titta lite på tv, jag somnade till igen och vaknade vid 10 tiden. =) Då var hon hungrig...=) så vi gick upp och åt. Hon åt risifrutti och hönökaka och drack oboý. Jag åt oxå hönökaka och drack oboý.
Tror jag ska cykla ut en sväng med Tindra lite senare så hon får lite luft. Nä, det smög sig lite...Kenny hade tagit min cykel imorse hihi! Där är punktering på hans. =( Cyklar ut sen när jag ska lämna Markus på träningen. =)
Nu blir det snart mat...det blir ost/pastasås med bacon i, och pastafjärilar till =) Mycket gott!
Sen en kopp kaffe/cappucino efter maten.

När Markus tränar idag ska jag cykla och handla present till Zemi som Markus ska på kalas till på Fredag...men vet inte vad jag ska köpa. Får se vad det blir...

1 kommentar:

http://binalakritz.blogspot.com sa...

japp det är den plåtburken.
bra burk