05 augusti 2009

Halva veckan gången!

Kort dag på jobbet idag...=) 07.00-14.15 Skönt att komma hem tidigt idag. Har varit och slängt lite gamla saker på tippen idag.

Sen hämtade vi Tindra hos Janne...dom var ute på lekplatsen när vi kom dit =) Hon cyklade på sin cykel som hon har hos farfar för fulla muggar hihi.
Sen blev det en sväng hem till mamma och pappa. Skulle hämta en tv där. Stannade och snackade lite oxå =) En liten snabb runda till coop. Mamma och pappa skulle äta middag, så då passade vi på att gå till coop, jag, Kenny och Tindra.

Så här fin bäck/vattenfall har mamma & pappa på sin gård.
Nu ikväll blev det pizza =) Sen har jag gjort en röra med tonfisk, ägg, smörgåsgurka, rödlök och creme fraiche. Det ska jag ha i tunnbrödsrullar imorrn när jag ska till sommarchansen =) och kaffe såklart =)

Nu ska jag och Kenny titta lite på film...och lite mys blir det allt =)

Adjöken för idag

Inga kommentarer: