14 augusti 2009

Torsdag + fredag

Igår *torsdag* var det ju jobb som vanligt. Fick sluta redan när kl 15.20 *lyxigt* Ringde Kenny, då var han, Fredrik och Tindra hos Janne. Var ute i solen =) Så jag ringde Lotta och frågade om hon bjöd på en kopp kaffe. =) Så jag cyklade dit en sväng. Fikade lite mackor och gott kaffe. Och bara satt och snackade lite..hängde med henne ner i tvättstugan oxå. Hjälpte henne att hänga upp lite...=)
Sen kom Bastian hem. Lotta frågade om jag skulle hänga med till Plantagen. Så det gjorde jag. Vi cyklade hela vägen ut där. Tittade lite därinne. Hittade minsann gummistövlar, men stod riktigt länge och provade hahaha! Jag köpte dom och en cyklamen =) Sen ringde jag Fredrik och frågade om han ville ha Burger King =) Och det ville han...fick hans beställning haha! Hamburgare med ost och Ketchup, pommes och cola light. Och viktigast av allt...king wings =) Så Jag, Lotta och Bastian köpte oxå mat...sen cyklade vi hem till oss och åt det. =) Sen blev det espresso oxå =) Så det blev lite sent...haha! Var ganska trött när jag vaknade idag. Men det e smällar man får ta =)

Idag *fredag* har det varit lugnt på jobbet. Skönt att det är fredag. Slutade kl 15 idag....cyklade hem. Markus var hemma =) *undebart att se honom* Han var så söt igår, han ringde mig på jobbet bara för att säga att han saknade mig. *älskar mina barn* Jag blir lite tårögd när dom säger så...=) Fredrik kom hem en stund efteråt. Han hade varit hos min farmor och farfar med Lotta. Dom hade blivit jätteglada att han kom dit. Hon vill så gärna att alla barn ska komma hem och hälsa på. Men nu får vi iallafall träffa dom på söndag. Då ska det vara kalas för Fredrik =)

Vi käkade lite middag vid 17 tiden. Sen körde vi upp allihopa till Janne. Han skulle ha Tindra när vi gick upp i stan och lyssnade på *Liberator* Jag, Kenny, Markus och Fredrik. Vi träffade även John däruppe. Lotta och Bastian kom oxå förbi =) Alltid trevligt att träffa på lite folk. När vi sen skulle hem igen så kom Majken och Lina cyklande. Dom skulle iväg och danska salsa =)

Vi kom hem vid 22.15. Tindra la vi direkt. Markus och Fredrik ligger och tittar lite på tv i sitt rum. Ska snart sova. Dom var trötta! Sen ska ju dessutom Markus upp i tid. Han ska åka på träningsläger imorrn med laget. =) Så ikväll blir det till att ställa klockan =(

Nä, nu ska jag lägga mig och titta lite på tv. Men blir nog att jag slocknar ganska fort. =)
Godnatt!

Inga kommentarer: