28 juli 2009

Ute på shoppingrunda =)

Steg upp ur den härliga sängen vid halv elva, även om det tog emot hihi. Men när man väl är uppe är det ju okej. Åt frukost, men var inte särskilt hungrig =( Snackade lite med Emma på msn, skoj att snacka lite med henne. Det var längesen...

Sms:ade Lotta och kollade hur hon hade det på jobbet....medans jag berättade att vi var på väg till Ikea och äta korv och glass =)

Körde först iväg till Sportex där vi inhandlade en ny cykelbarnstol. Men inget billigt precis, men är ju så illa tvungen att ha en sån så jag kan cykla med Tindra. Sen vidare till St Bernstorp och Media Markt för att kolla deras espressokoppar, men dom var slut =( Nästa stopp blev Ikea. Handlade ett tidningsställ, hängare, små söta glasburkar, tidskriftssamlare till pojkarnas rum och ett diskställ. Givetvis gick vi inte därifrån utan korv och glass hihi! Alltid gott där =)

Efter allt det blev det ett sista stopp på net on net. Kenny kom ut med ett nytt grafikkort till sin dator. Sen bar det av hemåt, Tindra var trött och vi med =) Hem och vila lite. Jag diskade, Kenny pillade data och Tindra lyssnade på en saga *madicken*

Lite senare cyklade jag till coop och handlade mat. När jag kom hem hade jag ändå glömt en viktig sak till middagen. Så det blir till att köra iväg igen innan middagen haha! Vilken otur =( När jag cyklade hem från coop var där en massa sånna äckliga flygmyror *heter det så?* Gillar inte dom!

Tänkte jag skulle baka mormors goda sommarbullar ikväll. Kan ju bjuda på dom imorrn när vi får fint besök i Malmö. Närmare bestämt Kennys kusiner med familj =) Ska bli trevligt att träffa dom =)

Nä, nu ska jag göra lite pressgurka som vi ska ha till maten på torsdag...

Nu är man mätt efter lite indisk mat hemma...sen blir det friterad camembert med hjortronsylt. *mums*

Ikväll får jag nog lägga mig i någorlunda normal tid, så man kommer upp imorrn! Får ju fint besök från Höganäs imorrn. =)

Haha...det där med att lägga sig i tid, det har ju inte funkat så bra! Är uppe än...fick ett ryck att rensa bland pojkarnas tidningar och dylikt. Satte upp dom nya tidsskriftsamlarna...blev snyggt. I denna veckan eller nästa ska vi åka ut och kasta pojkarnas byrå, de ska få en annan. =) Även kasta deras tv, den har gått sönder =( Ska fixa deras rum riktigt ordentligt tills dom kommer igen. Städa rummet ordentligt. =)

Nä, nu är det verkligen godnatt haha!

Adjöken sålänge...puss och kram

Inga kommentarer: