21 juli 2009

Städ och lite annat

Idag skulle vi egentligen varit på frukost hos Petra kl 09.30. Jag vaknade kl 09.47 för att vara exakt. Så jag ringde henne direkt när jag vaknade. Vi bestämde att vi skulle ta kaffet senare haha. Barnen sov än...=) Sen la jag mig en stund till....somnade till igen.
Har man semester så har man hihi.

Idag har jag städat lite...Fredrik spelade xbox, och sjöng lite på lips Haha! Kul att höra honom....hihi! Jag har även bakat en sockerkaka som vi ska ha med oss till Lotta ikväll. Vi är bjudna på middag där ikväll kl 18 =) Ska bli trevligt.

Nu städar Fredrik rummet....Markus är lite svår att få att städa. =) Men det måste göras....ska renbädda oxå därinne sen. Renbäddade våra häromdagen. =) Är så himla skönt att lägga sig i nytt =)

Nä..nu ska jag torka lite disk

Ikväll har vi varit hela familjen på en mycket god middag...närmare bestämt hos Lotta och bastian. Blev bjudna på Mor Kanins köttfärsgryta med ris och sallad =) Var jättegott, så tack för en god middag med trevligt sällskap =)

Sitter uppe än...egentligen väldigt trött. Ögonen går i kors på mig snart..hihi! Borde gå och lägga mig, Så man kommer upp imorrn?

Imorrn ska jag, Markus, Fredrik och Tindra gå till coop och handla frukost. Ska bjuda mamma och pappa på goood frukost =)

Nä...nu kallar bingen hihi!

Adjöken

Inga kommentarer: