06 januari 2010

Bakfickan....

Idag har jag gått och trott det varit fredag hela långa dagen hihi! Men tyvärr, bara tisdag idag. Men lycklig att jag är ledig imorrn. =)
Idag slutade jag vid tvåtiden....härligt! Cyklade hem direkt och hämtade Tindra. Sen bar det av till en kompis. Satt och snackade och fikade. Barnen lekte och hade skoj =) Var en trevlig eftermiddag/kväll =)

Sen hem och lagade mat...blev spagetti med köttfärssås. Mycket gott! Sen gjorde jag vid mig....skulle cykla hem till Lotta och Bastian vid åttasnåret. Fick en goood cappe när jag kom dit =) Sen cyklade vi till bakfickan. Richard Lindgren spelade där ikväll. Var en bra spelning. Drack lite cider därinne, gottit!
Cyklade hem vid 23.30 tiden...det var slut då! Hem i snöovädret...*vill inte ha mer snö* Väl hemma blev det mackor. Var litta hungrig haha!

Nu sitter jag är och kollar runt lite överallt.
Imorrn kanske vi ska träffa Lotta och Bastian, dom skulle visst åka skridsko på kockums. Har ju inte åkt på åratal känns det som. Blir liksom aldrig av att man åker skridskor. Tyvärr!
Tycker det är kallt och jäkligt att åka haha...

Hej sålänge!

1 kommentar:

Lottis sa...

Ja, det var en bra konsert. Och jag tycker verkligen att ni ska med och åka skriskor idag =)