22 januari 2010

Då var helgen kommen!

Äntligen Fredag....dagen har gått relativt fort på jobbet. Cyklade hem kl 16 när jag slutade. Satte mig i soffan en stund med datorn. Slumrade till när jag halvlåg med den i soffan. Sjukt trött haha!
Sen körde vi iväg till coop och handlade lite gottit, vidare till Lamare och handlade pizza =) Hem och käkade den...Fredrik och Tindra åt Vesuvio med lite räkor på, jag åt Hawaii och Kenny Calzone =) Sen var man proppmätt haha!

Sen dök Petra och Anton upp. Satt i köket och drack kaffe och snackade. Anton och Fredrik satt vid datorn lite. En mycket trevlig kaffestund haha!

När dom gick hängde jag med...skulle låna en kofta av henne. Blev en snabb kaffe där oxå haha Dennis frågade om jag ville ha kaffe. Så det blev en kopp, sen hem. Gjorde vid Tindra och la henne.

Nu tittar Fredrik på en film. Jag ska snart sova...är sjukt tröööööt haha!

Imorrn ska jag och Fredrik kanske till stan...får se vad det blir =) Vill bara kolla runt lite.

Nä...nu är det auf Wider....haha =)

Inga kommentarer: