14 januari 2010

Hemma och är sjuk....=(

Ja, idag är jag hemma. Kände redan igår tidig eftermiddag på jobbet, att jag inte kände mig riktigt bra. redan efter lunch på jobbet började det. Men jag tänkte, det går nog över. Men när kl var kring halv två gick jag hem. När jag ko ´m hem la jag mig direkt, men det dröjde inte länge förrän jag fick gå upp och *kräka* Usch....hatar att kräka =( Sen sov jag igenom hela eftermiddagen/kvällen. Var inte uppe ur sängen alls. Ringde jobbet imorse och sjukanmälde mig...var tydligen en annan personal som hade fått samma skit. Så typiskt oxå. Skulle ut och äta med jobbet idag. =( Men men...bättre att bli frisk! Har jag helgen på mig att ta det lugnt =)

Vid sju kom Markus upp och sa att han varit inne och kräkt han oxå...=( Så han är hemma från skolan idag. =/ Han ligger och tittar på film...han har iallafall ätit nån macka. Det kunde inte jag...ingen aptit alls. =/

Nä..nu ska jag försöka få nåt i mig....
Kenny lagade middag innan i eftermiddags...blev falukorv, pressad potatis och egen persiljesås =) Var gulligt att han gjorde det...var gott oxå även om jag inte åt en stor portion. =) Hoppas man kan äta lite mer imorrn!

Går och tänker på Iphone...är så sugen på den luren! =) Vill jättegärna ha en vit sån. Har tänkt på det såååå länge nu. Men går fortfarande och tänker. Får se vad som blir av det...

Har precis legat och tittat på Anders och Måns..*succéduon* sjukt skoj hahaha =) dessförinnan låg jag och Kenny och tittade på *The Santa Claus* =) Mysigt att ligga och bara ta det lugnt när man inte känner sig på topp.

Nä, nu ska jag snart sova!

Ajöken!

Inga kommentarer: