24 januari 2010

Jaha...då var det söndag!

Frukosten är avklarad. Har en tvättmaskin som snart är klar och ska hängas upp =) Snart ingen tvätt kvar i korgen.
Idag blir det nog en runda in på mobilia. Sen hem till mamma och pappa och säga hej. =) Funderar på om jag ska baka drömmar sen idag. Som ska vara till Tindras kalas. Tänkte man kan ju frysa dom. Lika bra att börja baka nu redan, så man slipper stå med allt i sista sekunden.

Nä...nåt bak blev det inte idag. Får minsann ta det i veckan nu =)
Jag och Tindra cyklade till mobilia. Kenny ville inte med. Och Fredrik var hos mamma och pappa. Så det blev bara vi två. Vi gick in på H&M och tittade...skulle ha en rouge. Men den fanns inte där =/ Vidare till Lindex, där köpte jag en tröja med mumintrollen på och matchande strumpor till Tindra. Köpte det för hennes julklappspengar. Sen blev det Kicks..där hittade jag rougen =) sen in på kappahl, där blev det ett par byxor =) Sen till sist in på malmborgs och handlade mat.

När vi kom hem lagade jag mat. Blev Kassler på risbädd idag =) Var sååå längesen vi åt det. Det var riktigt gott. Sen kom Markus hem. =)

Och nu sitter jag här..borde lägga mig men var hungrig. Jag gjorde två tunnbröd och ett glas oboý =)

Sen blir det bingen...ska upp och jobba imorrn! *tyvärr* haha!

Adjööööken!

1 kommentar:

Lottis sa...

Vad är detta? Ingen uppdatering på hela veckan...blir mycket besviken =P Kraaam