17 januari 2010

Gamla godingar...

Idag drooooog Tindra upp mig vid tio, hon var hungrig =) Det var bara till att gå upp haha! Så nu har Tindra ätit, jag håller på än haha =) Var inte särskilt hungrig...Sitter och lyssnar på gamla godingar, hihi Barbados som jag var väldigt stor fan av för några år sen =) Roligt att lyssna på gammal musik....
Idag ska vi till Kulladal, jag och Tindra. Markus ska spela match =) Markus går med pappa dit, eftersom han sovit där =) Pappa skulle nog se matchen oxå.
Kenny ska iväg med Bastian och vara med under nån inspelning....hihi =)

Sen i eftermiddag vet jag inte vad det blir....lite städning hemma kanske! Fixa till lite iallafall. Renbädda och lite så!

Ja, då har vi varit på match på Kulladal. Blev vinst för Markus lag =) Var en bra match. Pappa var oxå där och titta. Jag hade Tindra med mig...hon lekte med nån flicka som var med där =)
Markus stannade kvar där i cafeterian med Angelica. Fredrik var oxå där...sen kommer Fredrik hit här =)
När jag och Tindra kom hem lagade jag mat till oss...var riktigt hungrig. =) Gott var det med ris, omelett och bacon. Efter maten badade Tindra, sen duschade jag.

Nu sitter vi och äter lite glass...smaskens!

Nu har jag inte mer att skriva!

Kram och Adjöken!

Inga kommentarer: