09 januari 2010

Fredag + Lördag

Fredag

Idag har jag jobbat som vanligt 7.30-16 Lugn dag på jobbet..efter jobbet cyklade jag till mobilia ooch handlade lite. Tittade runt lite i affärerna oxå =) Men hittade inget spännande =/ Vidare hem och åt, maten var klar när jag kom hem. =) Lasagne blev det idag. Sen gick jag hem till Petra och skulle hämta min kvarglömda mjölk sen dagen innan. Blev att jag stannade och drack några koppar kaffe. Vi satt i köket och snackade litta. =) Sen blev kl typ kvart i sju och jag var tvungen att gå, skulle tvätta kl 19 i stugan *usch och bläää* Men skönt att få det gjort. Var bara lakan och påslakan *i massor* haha! Ner och stoppade i 4 fulla maskiner, sen upp i lgh. Då hade minsann Lotta och Bastian kommit =) Lotta spelade lite spel med Tindra, dom andra två *barnen* spelade gitarr =) Jag diskade undan det sista minsann. *skönt* Sen tog jag med mig Lotta ner i stugan när jag skulle hämta upp tvätten. Hon hjälpte mig att vika den oxå *tack*
Sen gick vi upp och gjorde lite av varje...Lotta lekte/spelade lite med Tindra. Sen la vi Tindra vid halv tiotiden. Sen satte vi oss i köket och drack latte/cappe och snackade. Åt en massa ostkrokar och hjärtan *gottit* hihi...sen blev det förflyttning in i vårt sovrum. Spelade lite och så...och drack lite shots =)
Dom gick väl hem vid 02 tiden igår eller idag hahaha!

Lördag

Idag vaknade vi ganska sent...vid kvart i elva eller nåt! Tindra tittade lite på tv innan hon och jag gick upp och åt frukost. Kenny ligger fortfarande kvar och sover hihi!
Idag blir det nog upp en runda i stan och inom Janne...Tindra ville träffa sin farfar =)
Det blev att vi landade hemma hos Janne en stund. Tindra spelade lite spel med honom. Sen bar det vidare av till Yupha. Jag skulle låna hennes jojo-kort. Så vi stannade en stund. Sen kom Jörgen hem. Yupha frågade om vi ville följa med och äta på La Empanada. Hon ville bjuda mig och Kenny på mat =) Så vi gick dit allihopa, Tindra oxå. Men hon hade käkat innan. Jag åt nachostallrik med ris =) Riktigt gott! Sen hem till Yupha igen och tittade på Jörgens bil. Vi hängde med upp till dom igen. Hon skulle visa mig hur man gjorde räkchipsen. Fick en stor påse med mig hem...hon tänkte på Fredrik eftersom han tyckte dom var så goda =) Även jag hihi! Vi åkte hem vid 19-tiden. När vi kom hem tittade vi på Robinson och bara slappa i soffan =)

Inga kommentarer: