10 januari 2010

Söndag och slut på helgen!

Idag ringde kl 07.30. Dax att stiga upp. Jag skulle hänga med Lotta och mamma till Kph =) Cyklade ut till Svågertorps stationen. Tog tåget kl 08.51 för att vara exakt. Mamma och Lotta satt redan på tåget, dom hade tagit det från centralen.
Var en trevlig tur dit där =) *tack för att jag blev tillfrågad* *glad* Kom hem vid halv tvåtiden.

Hemma plockade jag undan lite tvätt och diskade. Sen gick jag och Tindra bort till Petra. Stannade på en kopp kaffe och en god kanelbulle. =)

Sen hem och väntade på att Markus skulle komma hem. Han kom strax efter 18 snåret =) Markus spelade lite xbox när han kom hem =) Fifa 10 vad annars haha! Nu har Tindra lagt sig och Markus ligger i sin säng och tittar på film. Snart dax för sängen där med, skola imorrn!

Nä, nu ska vi ner och handla mjölk, sen ska vi dricka vars en cappucino och titta film.
Kram kram

1 kommentar:

Lottis sa...

Klart jag ville att du också skulle med!! =)