02 januari 2010

Löööördag!

Idag vaknade vi minsann sent oxå...haha! Gick upp vid 11 snåret. Pojkarna sov oxå länge...Tindra har oxå blivit en riktig sjusovare nu under jul/nyårsledigheten. Snart ska det bli ändring på det....tillbaka till verkligheten snart igen. Eller, ja jag jobbade ju i mellandagarna. Det var en pärs att gå upp tidigt...*usch* Snart måndag igen...jobbar man 2 dagar sen e man ju ledig 1 hihi =)

Idag har jag och Markus varit i Baltiska hallen. Markus har varit med i Skånecupen. Var riktigt roligt och spännande att titta. Markus gjorde ett måååååål =) Spelade fram till typ halv fem. Sen cyklade jag och Markus inom coop. Var ju tvungna att handla mat och lite annat gott till kvällen =) Markus bestämde att vi skulle äta hjulpasta med köttbullar. Så det blev det...=) Sen blandade han godis till sig själv och Fredrik. Jag tog lite till mig och resten...och chips haha!

Ikväll har jag sett på 2 ½ män med Markus. Fredrik ville se Jägarna, den gick på tv. Sen har dom spelat lite xbox/dataspel...Tindra la sig vid halv tiotiden...hon var litta trött.
Imorrn vet jag inte vad som händer...eller jo, ska ta bort det mesta av julsakerna. Nu är ju julen slut, saknar mina vanliga lampor i fönstrena hihi =) Så det blir nog till att pilla med det lite.

Lotta skickade innan och frågade om jag och Kenny ville med och se Rickard Lindgren på Bakfickan på tisdag? =) Det blir nog att jag följer med...Kenny visste inte riktigt. Det är ju ändå ledigt dagen efter om det blir sent hihi!

Är lite sugen på att ta en tur till Ikea imorrn...får se om chauffören har lust haha =)

Nä, nu ska jag dricka upp min latte och sätta mig i soffan! Se om pojkarna somnat därinne...det är så tyst nu!

Kram och Godnatt!

Inga kommentarer: