16 januari 2010

Härliga lördag...

Idag har varit en bra dag...
Gick upp vid 10.15 idag. Åt frukost då..=) Sen gjorde jag vid mig. Gick hem till Petra en stund på kaffe. Tindra var med och lekte med Julia. Markus och Kenny stannade hemma. Vi drack kaffe och snackade som vanligt. Fick lite tacos därhemma...=) var riktigt gott!
När vi kom hem cyklade jag och Markus iväg till stan. Han skulle köpa en ny bandyklubba. Och jag skulle växla tillbaka danska pengar, sen jag var i Kph =) När det var gjort cyklade vi hem om till mamma och pappa. Stannade en stund på kaffe. =) Markus käkade lite mackor där. Pappa frågade Markus om han inte kunde stanna...det ville Markus! När jag gick så gick pappa och Markus med mig till coop. Jag skulle handla lite. Och pappa och Markus skulle handla lite godis och dricka till Markus =) Sen skulle dom handla pizza tror jag! Jag cyklade hem...gick oxå ner och handlade pizza till mig och Tindra, kycklingkebabtallrik till Kenny. Blev proppmätt när jag var klar....*puhh*
Nu hamnade jag här vid datorn. Tindra ser på film här i vårt sovrum. Kenny tittar på robinson. =)

Nä..inget mer att tillägga nu! Adjöööööken!

Inga kommentarer: