23 januari 2010

Vart tog lördagen vägen???

Idag gick jag/vi upp vid tiotiden...Käkade frukost med barnen =) Sen gjorde jag vid mig. Jag och Fredrik cyklade upp en runda till stan. Gick och tittade lite i affärer. Fredrik ville ha torkade bananchips med choklad...så det blev det från *Hilary´s* =)
Sen köpte vi present till Anton, skriver dock inte här vad vi köpte haha =)

Efter stan cyklade vi hem till mamma och pappa. Åt lite mackor och drack kaffe. Satt och snackade med pappa. Mamma var inte hemma. Men hon kom sen precis innan vi skulle gå nästan. Fick recept på lite grejer därhemma. Bl a på köttfärslimpa och en brunsås =)
Provade en rouge hemma hos mamma. Den var från Loreal...riktigt bra. Ska nog köpa en sån imorrn =)

Väl hemma lagade jag mat. Gjorde som sagt egen köttfärslimpa, egen brunsås. Hade potatis till det. Gjorde även inlagd ättiksgurka =) Var supergott idag.
Efter maten gjorde Kenny vars en latte med vår nya syrup *caramel* var riktigt gott. Drack en STOR latte =) *tack älskling*

Sen blev det diskat medetsamma oxå =) Skönt att ha det gjort...har även satt igång en maskin tvätt som troligtvis är klar alldeles strax.

Sen blir det sängen och en film....=) Ja, det blev det mycket riktigt. Vi tittade på en skräck/rysare....*Mirrors* Helt okej film =)
Nu lär det iallafall snart bli dax att krypa till kojs =) Ögonen börjar dala sakta neråt =)

Godnatt!

1 kommentar:

Lottis sa...

Ja, den rougen är mycket bra =P Det var jag som rekommenderade den till mamma, hehe.
Så den tycker jag du ska köpa =)