11 juni 2011

En runda i stan =)

Idag var vi lite sega på morgonen hihi...Gick inte upp förrän vid tiotiden. Käkade frukost och tog det lugnt. Strax efter 11 cyklade vi till stan. Fredrik ville inte med, han skulle ut och cykla sina rundor. Han fick lite pengar med sig om han ville handla en glass eller nåt. =)

Vi gick in i en massa affärer och kollade. Köpte en tröja till Fredrik på H&M, som han blev glad för =) Köpte nagellack till mig själv...älskar att ha en massa färger! Roligt nu till sommaren. Sen gick vi in och åt en hamburgare för vi blev hungriga. Vi var även på Te & Kaffehuset och köpte bönor. Blev Isola från Johan & Nyström..det är sååå gott! =)
Blev även en snabb tur till mobilia. Kollade läget lite där oxå hihi. Sen köpte jag jordgubbar från jordgubben utanför mobilia med mig hem. Det är sjukt gott med gubbar =)

Nu sitter jag på balkongen och tar det lugnt bara...funderar på om man skulle gå ut och sätta sig i gräset lite eller om jag ska stanna på balkongen och sätta mig i en solstol =)

Sen får man ju snart tänka på middag oxå. Men en kaffe först =)

Kram kram

Inga kommentarer: