19 juni 2011

Lite om helgen...

I fredags var det ju skolavslutning som sagt....vilket var jättefint =) Men väldigt sorgligt!

På eftermiddagen var jag, Markus och Tindra hos Petra på kaffe. Barnen spelade och hade sig =) Vi käkade bullar och hade trevligt =)
På kvällen skulle Kenny iväg med sina kollegor. Jag och barnen gjorde fläskpannkaka och åt. Mycket gott =)
Senare blev det en film...Jag och barnen tittade på Surf´s up och åt ostkrokar och choklad hihi!

På lördagen kom Petra på kaffe, satt på balkongen och snackade. Lite senare blev Markus hämtad för han skulle på gårdsfest hos sin farmor. Han cyklade vid halv två. Då cyklade vi till coop och handlade hem lite =)
Väl hemma satte jag igång och bakade skurna chokladkakor =)) Blev mycket goda!

På kvällen blev det köttbullar, nypotatis, brunsås och hemmagjorda ättiksgurkor =) Mums!
Sen blev det lite godis/ostkrokar oxå. Var en sväng hos Petra på kaffe oxå hihi
Markus kom hem vid halv tio, då la han sig i ett bad. Sen gick han in och kollade tv, men somnade ganska fort. Trött efter gårdsfesten hihi.
Jag och Kenny låg i soffan. Vi började titta på en film som hette Hata Göteborg. Jag såg klart den men Kenny somnade haha! Den var bra den filmen.

Idag *söndag* Händer inte allt för mycket. Har käkat frukost, sitter just nu på balkongen och njuter bara. Underbart!

Ha en bra dag! Kram

Inga kommentarer: