24 juni 2011

Midsommarafton!

Ja...då var det midsommarafton! Känns inte riktigt som det än, men det gör det nog ikväll hihi! Vädret är ju inte sommarvarmt precis =/ Men vi ska ha lika skoj ändå!

Imorse var vi iväg och handlade bullar på Amarant...sen vidare till malmborgs Erikslust för att handla det sista till ikväll. Sen hem och käkade frukost. Sen gjorde vi vid oss och körde till mobilia, skulle ha tag i en duk. =) Och det hittade vi på Hemtex =) Nu är vi hemma igen och käkar lite. Sen ska vi köra ut till Sibbarp och kolla läget på marknade snabbt.

Ikväll kommer syrran, Bastian, mamma, pappa och svärfar hit och äter mat =) Ska bli skoj!


Igår *torsdag* var jag i pildammsparken på allsångskväll =) Jag var där med mamma, syrran och Fredrik. Fredrik var så söt och ringde på jobbet, frågade om han kunde få mat av mig/oss....såklart att han fick det. Jag hade gjort kycklingsallad och hade med mig. Mamma hade vin och jordgubbar och goda mandlar =) Lotta hade med sig goda kladdmuffins. Jag och mamma köpte kaffe där. =) Var en jättetrevlig kväll med dom =)
Nästa vecka ska vi på det igen =)

Skriver mer lite senare =)

Inga kommentarer: