12 juni 2011

Grattis Farfar 92 år =)

Idag fyller farfar år....92 år! *grattis*

Imorse körde jag och Kenny iväg till Amarant och handlade bullar. Sen hem och åt frukost allihopa på balkongen. Mycket gott! Älskar deras bullar. =) Efter frukosten cyklade jag bara bort på mobilia snabbt och bytade ett klädesplagg sen hem igen.
Petra och co skulle ut och sitta i gräset, hon undrade om vi ville hålla dom sällskap, visst gjorde vi det. =) Drack litta kaffe och snackade när barnen spelade boll.

Vid 13-tiden gick vi upp och gjorde vid oss för cykelfärd till farfar. Skulle fira honom lite. =) Vi åt en massa goda kakor som alltid där =) Sen blev det jordgubbar med grädde oxå. Det tillhör liksom på farfars födelsedag. Det har alltid funnits med så länge jag kan minnas =) Måste ju hålla vid traditionerna =) Vi var där från 14-18 ungefär. En mycket trevlig eftermiddag där.
På vägen hem lämnade jag av Fredrik hos Jimmy & Angelica, hämtade Markus med mig hem =)

Nu är det bara en vecka kvar i skolan....på fredag är det dax för skolavslutning. Tiden går minsann fort. Markus sista avslutning på Kulladal. =/ Känns lite tungt och ledsamt! Har tagit semester för att kunna vara med på den =) Har tagit Tindra ledig oxå, så hon kan följa med =)

Fick mina fina Nils Johan-tårtgafflar för nån dag sen. Dom var riktigt fina. =) Hoppas kunna hitta fler, mitt mål är ju att ha 12 st. Har lagt bud på 2 andra saker....=) *hoppas*
Samlar på Nils Johan *Amsterdam* Skoj att ha när man ska duka fint =)

Imorrn är det jobb som vanligt igen...börjar tidigt =/ Sen hämta Tindra, sen iväg till stan och fixa lite. Letar efter en speciell sak som jag vet att jag såg förra året nånstans, men kan inte hitta det nu =/ Men imorrn ska jag upp och kolla läget =)

Nu ska jag käka upp mina jordgubbar sen hoppa i säng. =)

Kram kram

Inga kommentarer: