19 juni 2011

Har ju glömt....

....att berätta vad jag fick när jag fyllde år!

Min födelsedag var helt fantastisk....började morgonen med att Tindra kom in med en cupcake med ett tänt ljus i =) Kenny gavmig ett kort, Markus kom in och sa grattis och fick en kram =) Sen fick jag först ett jättepaket, där var en cremevit kitchen aid =) Gissa om jag blev glad =) Sen kom det minsann 2 stora paket till, det var en glas-skål och en icecream-maker till kitchen aid =)
Jag blev helt paff när jag öppnade dessa paketen.....=) Tack så mycket älskling! Lab jo =)

Sen jobbade jag till kl 16 den dagen, hämtade hem Tindra och cyklade hem. När jag kom hem fick jag ett kuvert av Markus där han hade skrivit gulligt till mig och lagt en 20-lapp i =) *gulligt* Sen hade han gjort en skylt till dörren och skrivit fint oxå.

Lite senare kom Lotta hit. Fick en paket som var från Bastian, Lotta, mamma och pappa. Det var en Rosendahlkaffetermos =) Älskar den....Sen fick jag ett litet paket av Fifi och Dolly =) Det var en jordgubbsdelare =) Tack för fina presenter! Fick även en stor orkidé =) Min favoritkrukblomma.
Sen kom även Petra och co =) Av dom fick jag armband, nagellack, ljus och en orkidé =) Var jättefint =) Sen kom min kära moster oxå hit =) Fick en jättefin blomma av henne och Tommy.
Till sist kom mamma och pappa oxå hit. Jag hade gjort kladdmuffins med grädde och jordgubbar på =) Blev mycket gott!
Hade ju inte bjudit till något kalas...för det ville jag inte ha! Men dom ville komma hit och gratta mig =) Vilket jag uppskattar väldigt mycket!
Av farmor och farfar fick jag pengar, fick dom när vi var och grattade farfar på hans födelsedag. =) Alla dessa underbara människor ringde och grattade mig på min dag oxå =)
Blev grattade på jobbet oxå...fick ett gott choklad av en kollega, lite smycke av en annan =)
Hade en jättelyckad dag med andra ord.

Kram kram

Inga kommentarer: