23 oktober 2009

Äntligen!

Ja, det är fredag...mer behöver jag inte säga! Ikväll har vi varit iväg i Oxie och tittat på när Markus spelade bandymatch. Vilken match, dom är så duktiga på planen. Så synd att dom inte vann bara. Men det var minsann nära! Var jätteroligt att titta idag. Spännande varenda sekund. Markus spelade kanonbra idag =) *stolt mamma*
Efter matchen körde vi till coop och handlade lite diverse, sen vidare till Lamare och köpte pizza =) Hade tänkt ha tacos, men det hade blivit alldeles försent då. Gick fortare med pizza =)
Nu ligger pojkarna och tittar film. Tindra sover. Jag ska snart lägga mig *tidigt kanske* men är så sjukt trött idag/ikväll.
Imorrn ska vi upp igen och köra till Höllviken. Markus har cup =) Sen imorrnkväll blir det tacos: Kenny ska på inflyttnings/förlovningsfest imorrn. Men jag ska inte med. Känner inte riktigt för det hela. Känner inte för att festa. Har inte gjort på väldans länge. Tycker det är skönare att vara hemma om jag ska vara ärlig. Sen är ju dessutom alla barnen hemma =)

Nä..nu kallar sängen på mig =)
Godnatt!

Inga kommentarer: