11 oktober 2009

Kören

Idag steg jag och Markus upp tidigt. Han skulle spela bandymatch i Staffanstorp. Men jag skulle tyvärr inte med. Cyklade och lämnade honom vid kulladals IP. Han fick åka med någon annan dit =)
Jag cyklade hem igen, la mig i sängen en stund. Sen blev det frukost oxå =) Cyklade till kyrkan vid tiotiden. När jag skulle låsa min cykel, så bröts nyckeln i låset *blir såååå trött* Snabbt in och frågade om jag kunde få ställa in min cykel någonstans. Och visst fick jag det =) Per öppnade ett förråd där jag kunde ställa cykeln sålänge. *tack* Sen tränade vi inför gudstjänsten..gick väl hyfsat =) Det är sååå himla skoj att sjunga =)
Ett tu tre så dök mamma och Lotta upp, glad blev jag iallafall =) Kören fick vara med och gå in i position med ljus och kors =) Gudstjänsten flöt på och vi sjöng våra sånger. Gick jättebra med andra ord =)
Sen cyklade jag bara hem. Markus var hemma när jag kom hem. Dom hade spelat oavgjort 7-7 berättade han. =)
Käkade lite mackor när jag var hemma...sen hamnade jag i soffan framför tv:n vilket var helt underbart. Slumrade till lite oxå hihi! Älskar att göra ingenting en söndag =) Skönt att bara vara!
När jag lämnat Markus blev det en tur hem till Petra...drack några koppar och satt och snackade =) trevligt som vanligt! Sen hem och käkade lite mackor, blev litta hungrig hihi! Nu kallar sängen, börjar 07.00 imorrn *usch*

Hörs imorrn!

Inga kommentarer: