24 oktober 2009

Näsets cup

Idag ringde väckarklockan 07.00 *usch* haha! Det vara bara till att hasa sig upp. Väckte Markus. Gick ut och käkade frukost och gjorde vid oss. Sen körde vi ner till Kulladals IP, där vi skulle mötas för att sedan köra vidare till Höllviken. Kenny körde mig och Markus dit. =) Blev en heldag i Höllviken. Synd att det var så regnigt och småruggigt. Men det var skoj iallafall. Blev Vinst, förlust, förlust, vinst =)
Sen bar det av mot Malmö igen. Isaks föräldrar körde oss hem. *tack så mycket*
När vi kom hem stack jag nästan meddetsamma till coop. Hade glömt säga till Kenny att han skulle handla sköljmedel, så jag stack och gjorde det. Ringde mamma på vägen och hörde om hon hade köpt sin jacka än. Hon ringde mig tidigare under dagen och ville ha smakråd =) Så jag stack inom där och tittade på den. Och den var mycket snygg =) Stannade en liten stund och snackade med päronen. Sen till coop, där mötte jag Petra. Vi hade följe hem. Hem och lagade mat och käkade. Sen vid sjutiden stack Kenny iväg till festen.
Lotta ringde innan och snackade litta. Vi snackade lite om nästa helg. Då ska jag och Kenny hem där. Vi ska sitta och snacka lite och småpartaja haha. Dom ska bjuda på middag. Vi tänkte vara lite Halloweenklädda =) Ska bli skojsigt!

Petra kom hit på kaffe. =) Tittade på dansbandskampen och körslaget. Men herregud vilka hemska band där var på dansbandskampen haha vilka skämt alltså. Nästan lite pinsamt! Haha...Vi satt och snackade och käkade litta godis och chips. Jag la Tindra vid niotiden. Markus och Fredrik satt i soffan med oss och tittade på dumburken. Hon gick hem vid halvelva typ. Nu sitter jag här i soffan med Markus. Fredrik ligger i vårt sovrum och tittar på nån film. Dom ska väl snart hoppa i bingen. Jag ska bara ligga i soffan en stund till.

Det är så sjukt skönt att bara slappa i soffan...imorrn har vi ingen tid att passa. Imorrn är det bara söndag. Härlig dag! Ska nog bara gå här hemma och småplocka lite. Städa lite här och där =) Bara gå i myskläder...=)

Nä..nu får det räcka för ikväll. Kram och goodbaj!

Inga kommentarer: