10 oktober 2009

Varför??

Idag steg vi upp tidigt...Markus skulle spela match i Oxie =) Vi körde iväg till Kulladals IP där det var samling först kl 09.00
Sen bar det av till Oxie. Såååå kallt det var där *brrrr* Tindra tyckte det var skoj där...hon sprang och lekte när jag och Kenny tittade på matchen. Det gick vilt till där. Markus fick en spark i huvudet, som tur var inte var allvarligt. *puhhh* Men tyvärr slutade matchen 2-1 till Oxie. Bättre lycka nästa gång. Pojkarna duschade efter matchen. Sen bar det av hemåt. Käkade lite när vi kom hem. Jag och Markus spelade lite skitgubbe haha =) Sen la vi oss i soffan en stund allihopa. =) Sköööönt!

Mamma ringde och snackade litta =) Bestämde att vi skulle gå till mobilia tillsammans. Jag och Markus cyklade upp till mamma och pappa. Sen gick vi med henne till mobilia. Tittade runt lite i affärer. Var inne i bokhandeln. Mamma blev sååå kär i små anteckningsböcker. Så hon köpte en haha =) Sen inom cervera och tittade lite. Markus gick en sväng inom teknikmagasinet. Sen blev det malmborgs till sist. Mamma frågade om vi ville gå med upp igen till dom och ta en macka =) Och det ville vi så klart. Markus tittade på fotboll med pappa lite. Damallsvenskan. Cyklade hem vid 17 tiden. Lagade lite mat. Blev fläskpannkaka med rårivna morötter =) Mycket gott! Markus förslag hihi. Sen var det ju dax för Danmark-Sverige. Spännande match som tyvärr slutade 1-0 till Danmark =/
Nu ska snart Markus hoppa i sängen. Imorrn har han bandymatch. Jag ska nog oxå lägga mig. Har ont i huvudet och är ganska trött!
Adjöken!

Inga kommentarer: