03 oktober 2009

Slarv, slarv och åter slarv...

Ja, det har det varit denna veckan minsann. SLARV med bloggen haha =) Har inte haft tid och ork att skriva. Har varit 2 föräldrarmöte denna veckan. Och ganska körigt på jobbet. =/

Idag är det ju såååå tråkigt väder. Vi skulle egentlige åkt upp i stan, men hur skoj är det i detta vädret? Det fick bli en riktig hemmadag. Åt god frukost imorse. Lite ägg och kaviar till mackorna. Och en mycket gooood latte =)
Ringde och snackade lite med syster innan oxå =)

Vid halv ett gick jag hem en sväng till Petra och drack kaffe och snackade lite...*trevligt trevligt* Nu ska jag snart göra vid mig och Tindra, ska på kalas hos mormor och morfar ikväll =) Hoppas det blir trevligt och gott =)

Är lite slö av detta vädret. Hade varit mysigt att krypa ner i soffan med täcke och kudde och en bra film. Får man göra senare ikväll när man kommer hem =)
Sitter och skriver lite här och lyssnar på Kendal Carsonn =) nya skivan är grymt bra. Väntar fortfarande på Chip Taylors skiva...*hoppas den kommer snart* =)

Nä, nu ska jag ta på mig. Skriver kanske mer ikväll när vi är hemma igen.

1 kommentar:

Kusmi sa...

Ja, mycket dåligt att du inte har skrivit i veckan! =P Kram