29 september 2009

En riktigt seg dag...

Ja, fy vad denna dagen varit seg. Har varit sååå trött på jobbet idag. Vet inte varför, men så var fallet iallafall. Började ju med att jag försov mig haha. Vaknade kl 07.15 och börjar kl 07.30. Så jag ringde och sa att jag blev lite sen. Kom till jobbet kvart i åtta. Ganska strongt att hinna dit så snabbt =) Efter jobbet cyklade jag hem till Lotta, för att sedan cykla vidare till stan. Hon skulle med och visa vad vi kunde köpa till Bastian i present. Kan ju inte säga varken affär eller vad jag köpte. Man vet ju aldrig om det läses av honom haha! *tack för en trevlig runda i stan* =) Har du spelat med dina små kort?? haha..menar ju STORA =)

Ikväll har det blivit tvätt, Idol, cappucino och inget mer hihi. Orkar inget mer ikväll. Ska bara se resultaten från Idolröstningen sen hoppar jag i sängen. Börjar kl 07.00 imorrn
Adjöken alla goa läsare =)

Inga kommentarer: