27 september 2009

Lördag + söndag

Lördag

Idag hade jag ställt kl på halv nio, skulle hämta upp Lotta. Vi skulle upp i stan och köpa present till mormor och morfar. Och jag skulle även handla till mamma och pappa =) Så vi cyklade dit tillsammans. Gick lite på matmarknade i stan och tittade först. Sen vidare in på The Spice tree =) där handlade vi en av presenterna till mormor och morfar. Nästa affär blev Peter Beier. Mormor och morfar var klara =) Sen letade vi efter något till pappa. Blev en snygg tröja på kappahl =)
Sen vidare till Caroli city, in på malmborgs och blomsteraffären. Sen cyklade vi till stadsbiblioteket. Med alla dessa jäkla kassar skulle Lotta in där haha...men skoj hade vi iallafall haha!
Sen cyklade Lotta hem och jag likaså =) Hem och åt lite mellanmål. Men åt inte alltförmycket eftersom det skulle bjudas på smörgåstårta hos mamma och pappa.
Kl 18 var vi bjudna hem till mamma och pappa. Blev ju som jag sa innan smörgåstårta, vin till maten. Sen ostbricka och kex. Sen kaffe, kladdkaka med grädde, och gooood Jägermeister =)
Det var en jättetrevlig kväll. Var nog inte hemma förrän närmare 23.30-00.00 =)
Hoppade rätt ner i bingen då. =) Trötta som bara den.

Söndag

Idag var jag tvungen att ställa kl oxå. Ingen sovmorgon denna helgen =/ Skulle iväg till hamnen, packa och sätta på etiketter på chiquitasmoothies. Var föräldrar från Markus bandylag =) En lite annorlunda grej, men ganska skoj haha! Men absolut inget jag skulle gjort 8 timmar om dagen haha! Men laget får ju pengar för detta så det e ju klart man ställer upp =)
Så hela dagen gick i princip till detta. När jag kom hem lagade Kenny maten medans jag tog mig ett bad. Var ganska frusen efter att ha stått på lagret i 6 timmar.
Nu ikväll har vi bara tagit det lugnt.
Imorrn kallar jobbet igen...usch vad denna helgen gått snabbt! Nästa helg är det minsann kalas igen haha! Denna gången hos min mormor och morfar =) Ska bli mycket trevligt. =)

Kram och godnatt!

Inga kommentarer: