21 september 2009

3 poäng till Malmö

Var riktigt trött imorse när kl ringde. Väckte pojkarna innan jag gick till jobbet. Sen var det jobb mellan 7.30-13.00 sen därefter hade vår avd halvdagsplanering. Jag och mina två arbetskollegor cyklade till ett mysigt café och sattes oss där och planerade. Kalmera hette stället. =) Efter planeringen cyklade jag inom om mormor och morfar och sa hej. Fick lite mackor och mjölk =) Dom höll på att äta när jag kom. När jag var där ringde Lotta och frågade om vi skulle upp i affären vi snackade om häromdagen. *The Spicetree* Och det ville jag gärna. Mötte henne kvart i fem vid rondellen vid pildammsparken. Cyklade bort till affären. När vi skulle över en gata, tappade jag mina nycklar mitt i gatan. Tur att jag hörde det. Snabbt ut i gatan och fångade upp dom haha! Vilken underbar affär. Kom överrens om att vi skulle handla present ihopa till mormor och morfar. Jag och Lotta ska fixa det på lördag. =) Jag köpte en jättegullig liten saltskopa =)

Lotta skulle hem till pappa och mamma efter stan. Jag cyklade hem till mormor igen. Drack en kopp kaffe och åt lite ostamackor. Och givetvis litta bonakagor haha! Var trevligt att vara där och hälsa på =)

Sen var det dax att hämta Markus på träningen =) Så iväg och hämta honom, sen bara hem och såg sista halvleken i matchen Mff-Elfsborg som slutade 5-0 till Malmö. Och därmed 3 härliga poäng till Malmö. *Åhh vi älskar Malmö FF, ja vi brinner för vårt lag* =)

Nu är det dax att slänga sig i bingen. Är riktigt trött i huvudet nu. Har lite skallebank oxå tyvärr =(

Kram och godbaj!

Inga kommentarer: