28 september 2009

Jobb och möte!

Idag steg jag upp kvart i sju...gjorde vid mig, sen bar det av till jobbet =) Dagen var ganska tung på jobbet. Fick en hemsk huvudvärk innan lunch. Hade såklart ingen ipren eller alvedon. Men det fanns en räddare i nöden på jobbet. Efter långt om länge försvann huvudvärken =)
Efter jobbet cyklade jag hem...bytte om till något annat! Sen hem till Petra på en koppajäkel =) Var skoj att snacka...var ju längesen =) Sen bar det av till föräldramöte på Tindras förskola. Var ett mycket trevligt möte, lite annorlunda upplagt =) Skoj med lite förändringar haha!
Ringde mormor och grattade henne idag, hon fyller år idag =) Precis som min goa lilla mamma oxå gör. *GRATTIS*
Efter mötet skulle jag bara hem till mamma och lämna nycklar. Sa Grattis till mamma idag =)
Sen bara hem...la Tindra efter Idol. Sen blev det soffan och husfruarna. Jag var litta hungrig, så jag stekte korv och gjorde mos =) Sen tittade vi på *Roast på Berns* Det e jätteroligt =)

Nu hamnade jag här haha =) Men jag orkar inte skriva så mycket!

Så vi hörs imorrn förhoppningsvis =)

Godnatt och kramar!

Inga kommentarer: