16 september 2009

Då var halva veckan gången

Jobb som vanligt kl 7.30...kom i väg i någorlunda normal tid hihi! Tindra vaknade precis innan jag skulle gå. =) Dagen flöt på som vanligt. Dagen gick ganska fort idag. När jag var hemkommen blev jag så plötsligt trött haha. Men måste cykla iväg. Ska handla kort, som ska skickas iväg snart. Några stycken i släkten som fyller år denna månaden =) Mamma, pappa, mormor och morfar som ska grattas =) Sen i Oktober är det dax att gratta Lotta och Bastian =) Många nu på hösten.
Kenny och Tindra ska äta fiskgratäng om en stund. Jag vet inte vad jag ska äta. Tänkte laga nåt jag kan ha med på jobbet imorrn. Det serveras broccolisoppa imorrn vilket jag inte kan äta. *bläää*
Ikväll blir det idol igen =) Har väl inte mycket mer att skriva just nu.

Adjöken!

Inga kommentarer: