15 september 2009

Fikabesök hos mormor och morfar =)

Idag steg jag upp kvart i sju...drog ut på det ganska länge. Var lite segt imorse. =( Men väl uppe så var det okej. Cyklade iväg vid 07.10, var på jobbet 07.25 ungefär. Dagen gick på som vanligt. Kenny kom bort på jobbet på min rast och sa hej =) Jag blev glatt överraskad =) Slutade kl 16 idag. Cyklade snabbt bort på mobilia och käkade...sen blev det en vanilla latte på espresso house =) Sen tillbaka mot Kulladals IP. Var dax för föräldrarmöte med Markus bandylag. Gick ganska fort faktiskt. Sen ringde jag hem till mormor och morfar, frågade om dom var hemma =) Så jag cyklade dit och fikade lite, snackade. Mycket trevligt =) Lika trevligt som vanligt! Jag kom dit vid 18 tiden. Sen kom Kenny och Tindra oxå förbi. Vi gick hem vid 20 tiden. Hem och tittade på Idol. =)
Nu är kvällen banne mig slut. Ska snart hoppa sängen. Har en sån hemsk skallebank =(

Hörs imorrn alla läsare!

1 kommentar:

Lottis sa...

Hoppas huvudvärken gick över!