17 september 2009

Snart fredag....

Vaknade lite innan klockan idag haha =) Men gick inte upp för det hihi! Dagen gick ganska fort på jobbet idag. Direkt efter jobbet cyklade jag till kyrkan, var dax för föräldrakören =) Lika underbart som vanligt. Ska sjunga i Oktober, november och december i kyrkan vissa söndagar. Ska bli underbart skoj =) Efter kören gick jag inom malmborgs och handlade lite av varje. Sen hade jag bestämt med pappa innan idag att jag skulle cykla inom där och hämta lite saker från farmor och farfar. När jag kom dit skulle pappa precis käka. Han frågade om jag ville ha. Och det ville jag mer än gärna. Blev crepes med köttfärsröra i =) Mycket goda! *tack så mycket pappa* Var trevligt att vara hos pappa och snacka lite =)

När jag kom hem var det dax för Idol =) Sen la vi Tindra efter det. Nu ska vi se *Män som hatar kvinnor*
Hörs imorrn!

Inga kommentarer: