14 september 2009

En låååång vecka framför sig

Idag är det måndag minsann...haha! Var uppe strax efter 06 idag. Började 07.00. Tindra och Kenny låg och sov när jag smög iväg...=) Så mysigt att se dom ligga och nanna. Kenny lämnade Tindra på dagis idag. =) Jag slutade kl 15.30 idag. Cyklade hem och duschade. Sen kom Tindra och Kenny hem en stund därefter. Sitter här och vet inte riktigt vad vi ska käka idag. Hmm...alltid lika svårt att veta vad man ska käka. Får se vad det kan bli för nåt gott =) Får väl antagligen köra iväg och handla nåt.

Ikväll är det fotboll på tv. DIF-MFF =) Ska bli skoj! Hoppas såklart på en vinst =)
Ja, då var matchen igång..ser ju inte så bra ut för tillfället =( 1-0 till DIF =( Nu ska Tindra sova...sen ska jag slänga mig på soffan bredvid min underbara mysgos =)

Hörs imorrn alla glada =)

Inga kommentarer: